30-års kalas del 1

Igår kväll gick kalas ett av stapeln. Sammanlagt blev vi 16 personer. Tack för alla fina presenter! 
 
Av Johnny fick jag en kylväska modell dyrare ända från Tyskland. I den fryser kylklabbarna redan vid plus 6 grader, desutom har den en inbyggd kompressor. Ser fram emot att få testa den på vår campingresa i sommar. Fick också en fin blombukett. Egentligen har jag fått många presenter av Johnny redan tidigare i vår, bokhyllan han gjorde var också en födelsedags present och här om dagen dök det upp en ny uteradio, vilket också var en present. För att inte tala om hela halva paviljongen som är förnyad. 
 
 
Fina och goda smörgåstårtor och princesstårtor hade Johnny bakat.
 
 
Lite tilltugg hade jag åstadkommit.
 
 
Förutom presenter fick jag många fina kort också. Mamma och pappa hade dessutom knåpat ihop ett fotoalbum med bilder från hela min uppväxt samt bilder på mina förfäder. En mycket uppskattad present!
 
 
Ikväll fortsätter firandet med knytkalas då en del av arbetskompisarna kommer hit. Blir säkert en rolig kväll.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va ni e duktiga att baka och dekorera

Svar: Tack! :)
Caroline

2014-05-30 @ 14:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0