Måndag efter nattjobb

Jobbade natt inatt. For sedan till gymmet. Var två veckor sedan jag senast var dit så kändes skönt att få röra på sig lite. Kändes nästan som om man kom till ett nytt gym då de förstorat gymmet sedan jag var dit sist. Tänkte nästan inte hitta wc:n.
 
Var sedan via två loppis, men gjorde inga fynd. Hela eftermiddagen har jag bara vilat och tagit det lugnt, sett på någon serie. Tycker inte jag behöver göra så mycket mera idag om jag ska orka upp till 7 imorgon bitti.
 
Fastän vi får sova på jobbet känns det lite som om man går på halvvarv dagen efter, fastän man fått sova några timmar. Och sen en timmes gym efter att ha jobbat natt, inte undra på jag känner mig lite trött. Försökte dock att inte ta ut mig för mycket. Känner mig lite osäker på hur mycket jag vågar trötta ut mig då pulsen emellanåt är hög, samt då ryggen bråkar ibland. Kanske lika bra att inte ta i alltför mycket. Lagom är väl bäst. 
 
 
Ser framemot helgen och nästa vecka för då har jag vintersemester. Ska bli skönt med lite ledigt (annat än sjukledigt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0