Lunch på Strampen

För första gången i mitt liv var jag på lunch till Strampen. Vi var inte de enda som hade kommit på den idén, fanns tydligen andra som också var hungriga. Det bjöds på salladsbuffé och sedan fick man välja mellan forell eller nöt yttrefilé. Det blev köttalternativet för oss båda. Allt detta för 12 €. Inte dyrt. Gott var det ju dessutom. Rekommenderas!
 
 
Gick sedan och turistade mig med kameran vid stranden nedanför (är ju inte varje dag man är i stan fastän man inte bor speciellt långt därifrån), det blåste kallt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malena

Fina bilder och maten såg god ut.:) Kan du göra ett inlägg om dina muminkoppar, fat och skålar. Hur många du har av varje t.ex. Jag är intresserad...Snart ses vi!:)

Svar: Tack! Jo maten var supergod. Kan nog säkert skriva ett sådant inlägg någon dag :) Jo snart ses vi, ska bli kul! Får väl säkert sikta på samma tid som vanligt. Ska prata med Sofia.
Caroline

2014-06-26 @ 11:21:16
Postat av: Malena

Jo. Ni kommer en 10-tiden, halv elva? Kanske ni meddelar då ni börjar fara.:)

Svar: Vi gör så. Meddelar då vi är på väg.
Caroline

2014-06-26 @ 15:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0