Sjukledig

Vila, vila och vila, kan väl inte göra så mycket annat. Fick fara till akuten från jobbet idag. Har fortsättningsvis hög puls och högt blodtryck. Pulsen var 140 då jag kom ner till HVC så de tog genast in mig i ett rum och tog diverse blodprov samt hjärtfilm. Inget visade något onormalt, bara pulsen och blodtrycket. Frågan är dock vad det beror på. Stress eller annat? Ska på flera blodprov imorgon för att kunna utesluta vissa saker. 
 
Man blir ju stressad med mindre då man är sjuk hela tiden, är det inte en sak så är det en annan. Suck. Fick i allafall en medicin som ska sänka pulsen och blodtrycket (får jag hoppas). Är sjukledig till söndag, återstår att se om det är bättre då eller om jag får besöka HVC igen.
 
Ja ja, blev inget positivt inlägg det här, men vad gör man, någonstans måste jag få "skriva av mig".
 
Muntrar upp inlägget med en ful gubbe :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj det låter inte så bra .men det ordnar väl upp sig .krya på dig

Svar: Tack! Jo hoppas det :)
Caroline

2014-02-19 @ 16:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0