Tredje december - en sådan dag

Idag blev det ändrade planer. Hade egentligen en ledig dag, men istället blev det en jobbdag igen. Är nog inte den piggaste personen efter en dubbelnatt med lite sömn bakom mig, men det ska väl gå. Lite synd dock att jag går miste om mina åtta söndags timmar på söndag, men så kan det vara ibland. Får ju istället vara ledig på söndag och jobba idag istället.
 
Är nog lite autistisk av mig (vem är inte det), tycker inte om då mina planer rubbas. Jag som hade tänkt vara pigg och utvilad idag, fara till gymmet och pyssla lite är hemma. Får se om det blir gymmet efter jobbet.
 
På bordet i hörnet av vardagsrummet har GOD JUL bokstäverna kommit fram. Jag har ännu en större variant av bokstäver, men vet ännu inte var jag ska placera dem i år. 
 
 
Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0