Mumin, halsband och nyår

Tomten visste tydligen att jag samlar på muminporslin, dessa två fanns nämligen i två paket. Johnny fick också en tallrik och en mugg. Visserligen hade jag redan en gul lillamy mugg, men nu har jag två! Alltid bra att ha två ifall en skulle råka trilla i golvet. 
 
 
Ett fint uggle halsband kom tomten också med. Fortsättningsvis kan jag inte få nog av ugglor. Vem trodde det i våras då jag började samla på allt med ugglor. Får se hur länge samlandet pågår.
 
 
Idag är det nyårsafton. Börjar dagen med att jobba lite. Sedan blir det nyårsfirande i goda vänners sällskap.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GOTT NYTT ÅR till dig alltid fina saker du skriver om och visar

Svar: Tack det samma!
Caroline

2014-12-31 @ 14:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0