Min julkalender

Blev minst sagt överraskad då jag kom hem från en stressig arbetsdag på lördag kväll. Nästan under trappan stod det en vit gran full med paket. Det visade sig vara min julkalender. Får öppna ett valfritt paket varje dag, men på ett av paketen står det 24 så får väl spara det till julafton. 
 
Själva granen har jag själv varit med och släpat från skogen, funderade nog vad Johnny skulle göra med en torkad gran, men fick inget svar då. Nu vet jag. 
 
 
Häftig blev den. Har aldrig sett något liknande förut. Då paketen minskar och julkorten börjar trilla in ska vi hänga upp julkorten i granen istället.
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Voi, mikä ihana yllätys!!

2014-12-01 @ 16:34:06
Postat av: Anonym

Gud va du har fiffig gubb .he sku min aldri ha komi på.God fortsättning

2014-12-01 @ 19:08:35
Postat av: Malena

Vilken härlig överraskning. Mosshjärtat blev fint!

2014-12-01 @ 19:16:51
Postat av: Anonym

Vilken häftig gran!

2014-12-01 @ 22:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0