Veckans program

Det känns som höst i luften. Jag som trodde att sommaren skulle vara månaden ut, men icke. Regntugna moln varje dag. Men sist och slutligen känns det skönt med höst också, vi har ju haft en varm sommar. Denna vecka är det fullt upp med jobb för min del, jobbar 52 timmar eller vad det nu var. 
 
 
Det går mot slutet av veckan, och alla som känner mig vet ju nog var jag befinner mig på fredag, jo förstås i Nykarleby på Juthbacka marknaden. Är en av årets höjdpunkter. Inget jag kan missa. Några stora fynd är svårt att göra då prisnivån oftast är ganska hög, men en och annan sak kommer man ju alltid hem med.
 
Är någon annan påväg till Juthbacka på fredag?
 

Kommentarer
Postat av: Tea

Jag far på lörda med tanja och mamma, väntar sååå! 😊

Svar: Förstår det! Årets höjdpunkt! Får se om man gör nå fynd :)
Caroline

2014-08-21 @ 20:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0