Tillbaka till vardagen

Igår jobbade jag 8-17, dagen gick fort och efter jobbet kom Johnny efter mig och vi for till Lillö. Vi grillade, var ut med båten en sväng, badade bastu och jag tog mig ett dopp, en riktigt skön kväll och en bra avslutning på min arbetshelg samt på Johnnys semester. 
 
 
Idag är vi tillbaka till vardagen igen, känns ändå ganska skönt, fastän man ändå gärna skulle kunna ha varit ledig hela sommaren. Sommaren är dock inte slut ännu, har ju hela augusti framför oss och en hel del saker som ska bli gjorda innan sommaren är slut. Augusti är också en händelserik måndag med loppisrace, födelsedagar, konstens natt, Powertruck show, Juthbacka marknad, villa avslutning och mycket mera att se framemot. 
 
Vi hoppas på en bra augusti månad med lika fint väder som i juli. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0