Allt är inte perfekt

Alla rum i huset har sin egen charm, men i de flesta rum finns det också någonting som jag skulle vilja förändra. Det är inte fråga om några stora förändringar, mest handlar det om att ta bort någon "ful" möbel som inte passar in. Ända sedan vi flyttade in har jag stört mig på de här klädskåpen i ena rummet på vinden. De står fortfarande kvar där, men en vacker dag åker de nog ut (frågan är bara vilken dag och vilket år).
 
 
Skåpen är helt enkelt för moderna för min smak, men då vi bodde i föjset var vi tvugna att snabbt fixa till lite förvaring, och då var de här skåpen bra att ha. Visserligen är skåpen fulla med saker nu också, men visst finns det finare förvaring. 
 
Resten av rummet är jag dock ganska nöjd med.
 
 
Jag tycker om att ändra om och flytta runt på saker och möbler, men ibland är det inte så lätt. Sneda väggar på övrevåningen gör det lite svårare att flytta på möbler, det finns inte många väggar att välja mellan. Projekt övrevåning får nog pågå flera år framöver, har en del möbler jag skulle vilja flytta in i huset, men då måste andra möbler flytta ut. Men vad är inte roligare än att få drömma och planera. Tänk vad tråkigt det skulle vara om allt var perfekt, då skulle man ju inte ha något att förändra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0