Jag är inte tv-beroende men...

Ser ju nog på en hel del program och serier på tv. Har man sett ett avsnitt av en bra serie är det svårt att inte se det andra avsnittet, sedan är man fast. Som tur har vi en inspelningsbar digibox som förenklar livet avsevärt. Man måste ju inte se på programmet exakt då det visas på tv, utan man kan välja att se det då det passar en själv bäst.
 
Måste fundera, vad ser jag egentligen på just nu...
 
Måndagar:  FarmenFamiljen Annorlunda, Dicte, Drömmen om landet och Top Model Sverige
 
Tisdagar:  Farmen, Bygglov, Svenska Rivieran, Suomen surkein kuski, Maria & Mindy - Best friends forever, Grimm och The New Normal.
 
Onsdagar: Farmen.
 
Torsdagar: Farmen, Raising Hope, Antikrundan, Sveriges roligaste klipp, Falling Skies och Last Resort.
 
Fredagar:  Farmen och kanske nån film ibland.
 
Lördagar: kommer det inget av intresse.
 
Söndagar: Kontoret.
 
Dessutom ser jag också på The Vampire Diaries, The Carrie Diaries, Once Upon a time och 90210 på nätet. Så blir nog en hel del...men det beror förstås på vad som visas på tv. Just nu visas många bra serier, medan det om somrarna knappt finns någonting alls att se på.
 
Finns det någon annan som är lika tv-beroende? som jag? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0