Gardinstänger

Sitter och funderar över gardinstänger. Egentligen skulle jag vilja ha gamla mässingsstänger, men de är så svåra att får tag på. Så om du har några mässingsgardinstänger som ligger hemma och skräpar så hör gärna av dig!

Tror att det blir att köpa någon annan sorts gardinstänger just nu. Sedan kan jag ju köpa mässingsstänger då och om jag råkar hitta några.

Här är några som skulle duga:

 

Ellos                                               Kodin Ykkönen

Är svårt att hitta någon gardinstång som duger, helst ska den vara vit, vill inte ha något guld på den...osv...

Får nog söka vidare och se vad som finns...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gardinstången på bilden längst nere i detta inlägg tycker jag är rätt häftig:



http://blogg.vasabladet.fi/inredning/2012/01/11/uppiffad-kista/



Fast den skulle inte passa in i vårt hus riktigt (eventuellt i grovköket). Hos er däremot... :)

2012-02-01 @ 21:40:15
URL: http://vallvik.wordpress.com
Postat av: Caroline

Jo, har sett den där gardinstången, häftig är den nog, men den skulle nog inte få komma in i vårt hus...(jag har dock inget emot den) :) Billigt skulle det också bli för vi har en hel hög med höstörar på vinden!

2012-02-02 @ 08:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0