Boktips

Har suttit och bläddrat i den här boken som vi fick till julklapp.



Fanns mycket intressant att läsa. Många recept men också en hel del annat. Boken är inte helt ny, utan från 2006, men inte mindre läsvärd för det.




Tror jag ska testa detta i vår, nämligen att lägga vårlökar mellan fönstren som prydnad. Måste bara hitta något fint att lägga dem i. Tror dock att jag väntar en tid ännu innan jag lägger dit några lökar, kan ju nog bli kallare väder ännu i år.



Fanns också beskrivning på hur man virkar mormorsrutor. Har nog testat att virka dem nångång, men har glömt bort hur man gör. Tror ju knappast jag skulle ha tålamod att virka en hel filt, men kanske en pannlapp! :)

Förövrigt fanns det många andra bra tips och beskrivningar. Helt klart en läsvärd bok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0