Lång arbetsdag

Var en timme längre på jobbet idag, arbetade in en minustimme.Får väl vara 7-16 imorgon också så har jag arbetat in mina tre timmar från förra fredagen då jag måste fara tre timmar tidigare. Känns som om man fått gjort mycket idag, men samtidigt har dagen gått långsamt.
 
Nu ska jag ta det lugnt några timmar (helst hela kvällen, men får se om det lyckas, ser på allt som borde göras). Egentligen borde jag gå o sova direkt då jag sovit knappa fyra timmar inatt pga att Whiskas inte kom in före 2.30..men får väl gå o sova lite tidigare ikväll så jag orkar till 7 imorgon också. Dessutom känns det nog att jag jobbade natt då föregående natt...är väl som en zombie imorgon om jag inte får sovit ordentligt inatt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0