Filmtips

Usch, håller på att bli förkyld. Eller rättare sagt känner mig lite mer förkyld än annars, förkylning tycker jag att jag har i kroppen mest hela tiden, mer eller mindre. Det är ju inte så konstigt heller med tanke på var jag jobbar :). Hoppas nu jag orkar jobba dubbelnatt ti-to...

Denna vecka kommer det tre filmer på bio som jag skulle vilja fara och se på, nämligen dessa:


Iron Sky ser ut att vara en bra film.



Min favorit film Titanic, såg ju den bara tre gånger på bio 1997 då den först kom ut. Kommer nog att fara och se den i 3D också.



Har sett alla American Pie filmerna och nu kommer en till, tror det är den åttonde, American Pie - The Reunion. Helt klart sevärd om man gillat de tidigare filmerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0