Plus måltid men inget glas

Har handlat det sista tills morgondagen nu. Vilken rusning det var till jordgubbarna på Prisma! Tydligen ville alla köpa färska jordgubbar. På Cm hade de endast små 250 grams förpackningar, så förstår varför allt folk var vid Prisma.

Var via Blomtorget också och köpte lite mera blommor. Men dem får ni se imorgon!

Blev besviken då jag gick till Mäkkis och skulle köpa en plus måltid bara för att få ett glas på köpet, men då jag hade köpt så sa de att glasen var slut! Blev alltså lurad på 1€. Nej, men en plusmåltid kostar väl annars också 1 euro mera än en vanlig måltid, men jag skulle ju ha tagit en vanlig måltid om jag skulle ha vetat att man inte får något glas!

Nu ska jag gå ut och plantera blommorna jag köpte. Sedan blir det jobb 16-07!


Molly väntar på att vi ska lägga ut båten så hon får fara ut och köra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0