Nedräkningen till semestern har börjat

Då återgår man till den "tråkiga "vardagen då. Jag skulle gärna ha stannat i Kalajoki igår. Bara känslan av att få plocka fram tältet och börja fixa iordning inför natten, det är något jag förknippar med sommar och semester. Eller att bara åka iväg och inte ha bråttom hem för att släppa in katterna. Men semester har jag inte ännu. Johnny jobbar ännu denna vecka, sen har han 5 veckor ledigt. Jag får ledigt först 28.7 kl.7 på morgonen, och tills det är det 16 arbetsturor kvar! Bäst att börja nedräkningen! :)

Idag ska jag till kl.16 till jobbet. Men före det kommer mamma o pappa hit. Pappa ska väl hugga lite mera ved. Jag ska väl kanske ta och klippa gräset eller så hittar jag på någonting annat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0