Fredag

Idag är det fredag, fast känns nog som måndag eller nåt liknande. Har inte varit så trevligt att vara sjuk de 2 dagar man haft ledigt, för nu kallar jobbet igen. Har dubbel natt 16-07 i helgen, men nog ska det väl gå bra det också.

Ska fara till gymmet till kl.11 på jumppa och efter det kanske en sväng till stan och nåt loppis. Börjar kännas nu att man inte varit till nån butik den här veckan (eller har jag det?) nej jag tror inte det, nå lika så bra har väl det varit. Då jag far och handlar mat kommer jag alltid hem med mycket mera än vad jag egentligen skulle handla, men då Johnny far så kommer han hem med det som jag sa och inget annat, så han borde egentligen alltid fara och handla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0