Fel ordning?!

Varför kommer inläggen upp i fel ordning på bloggen? Jag skrev färdigt del 2 av året som gått idag, men ändå visar bloggen inlägget som att jag skulle ha lagt upp det igår, fast jag endast påbörjade inlägget igår, men jag publicerade det först idag!

Samma sak med del 3, publicerade det EFTER inlägget som visas före! Kan man inte skriva en del av ett inlägg, spara på utkast, och sedan skriva klart inlägget en annan dag, och sedan publicera inlägget så att det kommer upp som det nyaste inlägget på bloggen?? Nu kom inläggen som jag sparat upp på den dag som jag börjat skriva inläggen, inte på den dag som jag publicerat dem!

Nån som förstår sig på detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0