Fredag!

Då var det fredag igen då. Fast helgen börjar inte riktigt ännu för mej. Jobbar ikväll och imorgon har jag 8-16. Men denna kväll borde gå relativt snabbt då jag bara jobbar 6 timmar :)

Kan inte sluta titta på stolarna jag köpte igår, de är så fina! Roligt att ha flera projekt pågång. Soffan ska slipas ett varv till, sen kan jag börja måla, den blir nog gräddvit. Måste alltså fara och köpa färg idag då också så jag kan börja måla i helgen.

De var just och tömde slaskbrunnen, äntligen. Får se nu då vad det kommer för räkning för det. Har ju aldrig tömt brunnen förr så har ingen aning om vad det kostar.

Nej, nu måste jag sluta lata mig och packa ihop jumppakläderna. Ska fara på RPV och LadyBody. Ska bli skönt att fara på lite jumppa då jag inte varit sedan förra veckans måndag. Sen måste jag en sväng via butiken och sen blir det jobb. Får hoppas nu bara att bilen inte får något fel och att jag kommer mig fram dit jag ska.

Ha en bra dag! :)


Måste bara lägga upp en bild på då Johnny sitter uppe på uthustaket och surfar. :)
Trackback
RSS 2.0