Sista lediga dagen och en duktig liten målare

Imorgon börjar jag jobba igen, semestern är slut. Tyvärr, skulle nog ännu ha kunnat vara ledig. Men visst ska det bli skönt med lite omväxling också. Får se då hur det går då Johnny ska föra Wilma till dagis och fammo och faffa ska hämta. Nåja, det går säkert bra, men jag vill ju ha koll på allt 🙈. 


Här hemma pågår målning av lekstugan för fullt. Inne i lekstugan alltså. Här om kvällen var Wilma duktig och hjälpte till. Som tur hittade jag kläder i skrubben som jag tänkt skänka bort. Det gjorde inget fastän det blev ganska mycket färg på dem ☺.


Nu ska vi passa på och gå ut och njuta av solen, det blir ju snart mörkt. Imorgon ska det visst regna, borde nog klippa klart gräset. Blir tredje kvällen jag klipper gräs, vi har ju en del att klippa. Ingen robotgräsklippare här inte 😀.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0