Sommarvärme, korta nätter och en hög med telefoner

Här försöker vi njuta av de varma dagarna så gott det går, fastän sömnbristen gör att man ibland helst skulle vilja sova. Det som har varit tungt de senaste dagarna är att jag inte fick sova ut efter nätterna på jobbet. Måndagen minns jag knappt, den bara försvann. Vi var alla trötta. Wilma har haft problem med magen, till och från, och det ställer ju också till det. Sena kvällar och tidiga mornar har det blivit. 
 
 
Så nu ska jag sluta klaga, men så har vi haft det den senaste tiden. Efter några bättre nätter är vi nu relativt utvilade igen. Jag har pånytt dubbelnatt från och med inatt, så får hålla tummarna jag får sova ordentligt natten till söndag.
 
Jag har haft fullt upp med att prissätta loppissaker. Ni har väl inte missat att Combo och Comboliina öppnar igen på lördag 13.6? Jag ska föra dit sakerna ikväll och börjar alltså sälja på lördag. Tänker ha bordet i två veckor. Får se om folk hittar dit, eller om det är för bra väder. 
 
 
De senaste kvällarna har bjudit på skönt väder. Har varit utomhus länge. I tisdags hade Wilma besök av två kompisar, det tyckte hon var roligt och till sist hade inomhus sakerna hittat ut till terrassen också ☺. 
 
 
Telefoner har vi inte brist på här i huset. Wilma har nämligen redan 8 stycken. Hon räknar dem mest varje dag. Tyvärr fungerar de dock inte, men än så länge är det roligt att bara rada upp dem och räkna dem ☺.
 
 
Nu ska jag hoppa upp ur soffan så jag hinner göra något annat innan Wilma vaknar igen ❤.
 
Önskar er redan en bra helg! Ser ju ut att bli riktig högsommarvärme ☺.
 

Kommentarer
Postat av: inger jäderberg

Oj så fin Vilma är, trist att inte kunna träffa henne, tiden går så fort. Ha det bra.

Svar: Tiden går fort, snart kan vi nog träffas. Ha det bra! ☺
Caroline

2020-06-12 @ 08:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0