Omväxlande väder och ännu en månad kvar till semestern

Kalasat har vi gjort i flera dagar. Nu tror jag vi har kalasat färdigt för denna gång ☺. Där emellan har jag hunnit jobba också medan Johnny ännu har semester. 


En resa till Ähtäri är bokad. Får hoppas vi kommer oss iväg den här gången nu då 🐼. Blev ju ingen resa i mars.

Dagarna bara rusar iväg. Ännu är det en hel månad kvar tills jag får semester. Hittills har jag inte känt att jag skulle ha behövt ha ledigt, har gått bra att jobba 77% i sommar. Blir väl en chock sen efter semestern att börja jobba 100% igen ☺.

Lekstugebygget framskrider nästan varje dag, förutom nu i veckan då Wilmas fammo och faffa var borta. Dessutom regnade det ju. 


I torsdags var vi till Lillö. Det var sol, regn och åska. Minst sagt omväxlande väder. Wilma sov inget den dagen. Vem kan sova då det "brakade i backan" så jag fick springa med vagnen. Blev ändå en mysig dag med eld i kaminen och pussel som underhållning.


Också idag efter jobbet blev det en tur till Lillö, Wilma och jag. Var riktigt skönt väder så vi kunde sitta och äta ute. Sedan tog vi båda två ett dopp. Wilma tyckte nog det var lite kallt i vattnet, men hon simmade ändå lite. 


Efter att vi sett på Bolibompa var det dags att åka hem igen. Skulle gärna ha sovit där, men jobbar 7-15 imorgon så det gick inte.

Hoppas ni som kikar in här får en bra fortsättning på veckan ☺.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0