Fina saker vi fått

De senaste månaderna har vi, eller rättare sagt den lilla i magen, fått en hel del fina saker. Jag minns nästan inte riktigt vad jag visat upp här, men dessa saker har i alla fall hamnat på bild.
 
 
Hela vägen från Sverige har vi fått dessa fina stickade plagg. Det är en av Johnnys mammas bekanta som stickat.
 
Från Turkiet fick vi följande saker av Johnnys mamma och pappa.
 
 
En fin filt som Johnnys mamma gjort.
 
 
Sommarkläder som mamma inte kunde undgå att köpa åt den lilla. Så hoppas det blir varmt även senare i sommar.
 
 
Här om dagen då Tea var hit hade hon med sig en fin sak som hon sytt. Ett praktiskt skötunderlägg med fickor, passligt att ha med sig då man är på vift.
 
 
Har nog ännu fler saker i skåpet som vi fått, men som tyvärr inte kommit med på bild. Några plagg är till och med mina egna, som jag använde då jag var liten. 
 
Tusen tack för alla fina saker vi fått! ❤ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0