Studentkalas

Idag åkte vi till Västervik för att fira att systers flicka Cecilia tagit studenten.  Stort grattis till dig!  Det blåste nästan kallt före vi åkte hemifrån, men sedan blev det varmare så det var riktigt skönt att sitta utomhus och äta tårta. Jag hade ju haft lite problem med vad jag skulle klä på mig, men det löste sig till sist. Bra med Facebook loppis. 
 
 
Nu är vi hemma igen och har suttit ute någon timme. Jag i skuggan i paviljongen (kan ju inte sitta i solen just nu pga svullnad), och Johnny i solstolen. Skönt att bara sitta och ta det lugnt samt läsa en bok. Är inne på min tredje Camilla Läckberg bok nu på någon månad. Länge sedan jag läst så här mycket. Har ju nog skummat igenom någon gravid bok också, men dem tröttnade jag snabbt på. Förövrigt blir det nog en lugn kväll. Bara jag får sitta med fötterna i högläge så är jag nöjd (ja något gott att smaska på vill jag ju nog också ha). 
 
Hoppas ni alla får en fin lördagskväll och njut av sommarlov och semester ni som fått det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0