Loppisrace hela helgen

Dagen började med regn, men det gör ingenting. Det doftar ju så gott där ute! Idag ska jag på nattjobb, så har hela dagen ledig. Ska nog fara på jumppa till gymmet, kanske handla något efter det. Kanske blir det något loppisbesök också, fast jag inte borde köpa hem fler saker nu då jag fått sålt en massa. I helgen blir det dock loppis för hela slanten. I morgon ordnas det Loppisrace i Smedsby och på söndag i Oravais och Munsala. Oravais lockar dock mest, så får se om vi besöker så många ställen på loppisracet i Smedsby. 
 
Bjuder på några bilder från veckan som gått.
 
 
Jobbar visserligen dubbelnatt i helgen så kommer nog inte vara så pigg på söndag, men det hindrar mig inte från att åka på loppisrace, hehe. Får hoppas det blir en solig helg! Marknaden på torget har vi också tänkt besöka i något skede, säkert imorgon. Var en sväng dit igår, eller gick bara över torget, men det såg intressant ut. Blev nästan lite snål på en currywurst. Oberoende väder så tror jag inte det blir en tråkig helg, roligt då det händer något!
 
Önskar er alla en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0