Den bästa tiden på året

Vilket varierande väder vi har just nu. Regn, sol, regn, blåsigt och sol igen. Nåja, det är väl tur det för annars skulle man väl tröttna på det soliga vädret och inte uppskatta då det faktiskt är bra väder. Idag blev det jobb 7-15, sedan gymmet i en timme. Ikväll har vi varit utomhus hela kvällen, blev en kaffekopp på Målarbackan också. Det är den här tiden på året då man ska passa på att njuta av naturen, allt som blommar och grönskan som har slagit till med all kraft. 
 
 
Imorgon blir det också tidig morgon, sedan ska jag till Sundom skären på kvällen för att fira en arbetskompis som fyllt år. Torsdag är jag ledig, fredag jobbar jag morgontur sen har jag ledig helg. Ska passa på att njuta nu i helgen, jobbar ju hela midsommarhelgen (men hinner nog fira lite midsommar ändå). Ska bli skönt med en helg utan många tider att passa. 
 
Nu tar vi med datorn ut i paviljongen och ser något avsnitt av Shameless. Oj nej, snart har vi sett alla säsonger...vad ska vi se på då?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0