Förra veckans loppisfynd

Hittade som sagt bara några få saker på förra veckans loppisrunda till Tammerfors. Hittade faktiskt ingenting i Tammerfors, de två sakerna jag fyndade köpte jag på loppisen i Hämeenkyrö.
 
 
En helt vanlig jacka för 24,50€. Oanvänd såg den ut att vara. Jag har ju nog flera av dessa, men flera börjar vara slitna och smutsiga så nu har jag en ny till nästa vinter. 
 
 
En liten Partylite skål för ynka 1 euro hittade jag också. Kunde bara inte motstå den. Passar perfekt att ha tillbehör i vid kräftskivan. Inte för att vi tänkt ha någon kräftskiva just idag, men säkert någon dag närmare sommaren. 
 
Såg nog många muminmuggar som jag skulle ha velat ha, men priserna var väl saftiga. Fick intala mig själv flera gånger att jag inte behöver någon mugg. Känner mig nöjd då jag kunde hålla mig och bara köpte de här två sakerna. Jag behöver ju ändå inte ha alla muggar som finns (fast nog skulle jag gärna ha det). Köper utgångna muggar endast då jag kan få dem till fyndpris. Hoppas på att en dag göra lika fina muminfynd som jag gjorde på ett loppisrace en gång. Då hittade jag ju den bruna Sniff muggen och "Snölykta" muggen för 10€ styck. De är nog mina bästa fynd hittills tror jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0