Ingen vacker syn inne i växthuset

Det finns inte så mycket att göra åt saken, sommaren är över och så är också växthussäsongen. Ännu växer några chilin, paprikor och tomater, men resten är inte mycket att ha. Gurkorna ser inte ut att må så bra. Men det har kommit ovanligt många gurkor i år, så får vara glad över det. De större tomaterna har jag inte haft lika tur med, det tog för länge innan de blev färdiga. Den plantan har redan åkt ut då den var så möglig.
 
 
Borde ta tag i saken någon dag och kasta bort allt som är mögligt. Väntar tills det större växthuset är färdigt så man kan ha lite värme där inne. Inne i ett plastväxthus vågar jag inte elda några ljus eller ha något batteri. Blir bra med en liten kamin i det nya växthuset. Kanske jag kan odla där om två år, nästa sommar får jag nog ännu använda det här provisoriska växthuset.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0