Förra veckans loppisrunda

Har helt glömt bort att visa förra veckans loppisinköp. Några stora fynd blev det inte, men lite småsaker. Gick i lugn och ro igenom Combo, nästan 3 timmar tog det! Mest nöjd är jag med byxorna som jag köpte för 5 euro. Jag tyckte de såg så bekanta ut, det visade sig att det var exakt likadana som jag hade på mig, samma storlek dessutom. De jag hade på mig hade jag betalat 25€ för, så gissa om jag blev glad då jag hittade ett par till för bara en femma. 
 
 
En fin vit korg hittade jag också, 2,80 tror jag den kostade. Just nu får den fungera som äppelkorg.
 
 
En liten söt skål som bara kostade 1 euro kunde jag inte motstå. Satte ett höstljus i skålen, men passar nog perfekt som godisskål också.
 
 
Hela loppisrundan fick jag gå runt och intala mig själv att jag behöver inte den där muminmuggen, jag behöver inte den där muminskålen osv. Det lyckades faktiskt även om jag nästan tänkte köpa en mugg, men lade den tillbaka på hyllan. Den var ju väl dyr.
 
Efter shoppingrundan på stan i torsdags gick det inte lika bra att övertala mig själv att jag inte behövde fler mumimgrejer, jag kom ändå hem med ett flertal. Kan dock tillägga att de alla var på rea, så jag bara måste ju köpa dem. En del av vad jag köpte får du se imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0