Filifjonkan

Igår utökades muminmuggssamlingen med ännu en mugg. Det var Filifjonkan som fick flytta in i skåpet. 
 
 
Idag köper jag inga muminmuggar, jag städar istället. Fick lite inspiration (konstigt nog), då vi städade på jobbet, så nu har jag gått igenom diverse klädlådor och kastat bort söndriga kläder och annat skräp. Otroligt hur mycket man samlar på sig. Dessutom blev det lite fler loppissaker också. Borde gå igenom lådan med sängkläder också, där finns säkert lakan som kunde kastas bort, men det får bli en annan dag. Nu på eftermiddagen ska jag nog åka en sväng till gymmet. Sedan ska jag gå i några butiker med Johnny innan det blir nattjobb för min del. 
 
Imorgon är det fredag, igen. Skönt med nästan ledig fredag samt ledig lördag. Ni missar väl inte storloppisen i Botniahallen på lördag kl. 10-15? Vi ska åtminstone ta oss en titt där. Förra gången var det ganska höga priser och många "proffs försäljare" på plats, hoppas på fler "vanliga" försäljare denna gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0