Loppisrunda i Seinäjoki 17.5

Hade egentligen tänkt vara hemma hela dagen, men så kom jag på att jag ville fara på en loppisrunda till Seinäjoki. Hade tänkt fara dit för två veckor sedan, men då blev det inte så. Regnade lite då jag for, men i Seinäjoki sken solen. Tog en runda via fyra lopptorg innan jag for hem igen med några små fynd.
 
 
Håller för tillfället på och förnyar min garderod lite. Ska sälja bort några kläningar/tunikor jag inte använder längre. Därför passar jag nu på och köper "nya" klänningar på loppis. Idag hittade jag två riktigt fina. 
 
 
Köpte ett par söta gardiner också. Kunde inte motstå dem fastän jag tyckte de var lite dyra...De var inte så långa som jag trodde, men inte för korta ändå. Passar i princip i vilket rum som helst på övrevåningen.
 
 
Nästa gång jag far på en lite längre loppisrunda skulle jag vilja åka norrut, närmare bestämt till Kokkola. Det blir nog säkert en sådan runda någon gång i sommar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0