Måste bara ha dem

Idag tog det länge innan jag kom mig hem från nattjobbet. For till gymmet, var in till GW gallerian samt Prisma och till sist Combo loppis. Lite före fyra kom jag hem. Som sagt, bäst att passa på då man en gång är i "stan". 
 
På Combo hittade jag några muminglas som jag bara måste ha, fastän de var lite dyra. Nog då man tänker på att man får dem gratis (tror jag) då man äter en hamburgarmåltid på MAX i Sverige. Nå jag tänker inte åka till Sverige bara för några glas, så slog till och köpte dem. Jag skulle ju ändå ha dem. Just nu finns det fyra glas att samla på, dessa var tre av dem. 
 
 
Har ni sett att Lilla My bilden är förvånansvärt lik den på Arabias röda Lilla My mugg. Konstigt att de får ha så lika bild på sina glas. Något större samlarvärde är det nog inte så dessa glas, och blir knappast det heller (eller vad vet jag). Men bara för att det är mumin måste jag ju samla på dem, billigaste muminglas man kan samla på är de ju nog ändå. 

Kommentarer
Postat av: Petra

Så himla gulliga!! :)

Svar: Javisst är de :)
Caroline

2016-01-26 @ 16:08:35
URL: http://knokk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0