Ännu fler ugglor på rad

Tomtarna fick flytta in i skrubben och ugglorna fick ta tillbaka sin plats. Samlingen utökades ju under julen, så nu står där ännu fler fina ugglor på rad. Vet egentligen inte när jag började samla på ugglor, det har bara blivit så. Lite fler än hälften har jag fått i present, de andra har jag antingen hittat på loppis eller på rea i någon butik. 
 
 
Det gamla fönstret är en inredningsdetalj som fått följa med länge, det är fortfarande en av mina favorit inredningsdetaljer i huset. Det må vara ute och "otrendigt" men det bryr jag mig inte om, huvudsaken jag tycker det är fint. I och med ljusslingan i fönstret har vi lite jul året om, men vad gör nu det. Lite mysbelysning måste man ju ha oberoende årstid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt fint!

Svar: Tackar! :)
Caroline

2016-01-07 @ 22:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0