Firat mammas födelsedag

Idag firade vi mamma. Blev bjudna på mat på Rosso. Fick sitta i lugn och ro lite avskillt så det var ju bra. Vi blev sammanlagt tio personer, Elisabeth och Matti var tyvärr i Stockholm just den här helgen. Jag åt Kycklingciabatta. Lite som hamburgare bara med annat bröd. Någon höjdare var det inte, men helt okej.  
 
 
Vissa av oss tog efterrätt, men jag som inte är så värst förtjust i sött (hade hellre kvar den salta smaken av franskisarna i munnen), nöjde mig med huvudrätten. Av oss allihopa fick mamma en brosch samt den nya stora muminskålen. Mammas kusin hade också bett mig att köpa blommor åt mamma, det blev en annorlunda orkidé. Grattis än en gång och tack för maten!
 
Nu blir det att göra sig färdig inför kvällens konsert och SCOOTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0