Man kan inte alltid vinna

Igår blev det kalasande igen. Vi firade Johnnys mamma som egentligen fyller år idag, men då jag jobbar ikväll så firade vi igår istället. Vi blev bjudna på mat, glass och kaffe med dopp. Sedan blev det ett parti Ticket to ride också, men det gick inte så bra för mig. Fast jag hade räknat tågvagnarna flera gånger så jag skulle ha tillräckligt för min rutt så hade jag en vagn för lite och fick inte ihop min bana. Blev 20 minuspoäng. Men jag kan ju inte alltid vinna. Måste dock erkänna att jag är en dålig förlorare. 
 
 
Idag blir det gymmet före jobbet. Måste nog svänga in via loppis också och se om jag alls fått sålt något, spännande. 
 
Hoppas ni får en bra dag, och kör försiktigt i snöslasket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0