Bland tegelstenar och flaskor

Igår fick jag för mig att försöka få upp dörren till "gäststugan". Dörren har varit fastfrusen hela vintern så man har inte sluppit in dit. Denna gång gick dörren upp efter att jag dragit i handtaget x antal gånger. Tycker om att stå där inne och titta på allt bråte och de fina gamla stockväggarna. Drömma mig bort, hur det skulle kunna se ut.bara huset skulle få lite kärlek och omvårdnad.
 
 
Jag behövde inte vänta länge innan jag fick sällskap.
 
 
Någon större upprustning av stugan blir det nog inte i år. Kan dock hända att jag städar upp där inne och slänger bort lite skräp. Ett par handskar och andningsskydd kan då vara bra att ha. Finns en del fallfärdiga möbler som jag inte kastar bort i första taget, kanske något att fixa upp i framtiden. Fågelfjädrar och gamla kartonger är nog inget att spara på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du hittar fynd hela tiden i uthusen .lyckans ost

Svar: Tycker du det? Ja nå ibland. Men ofta hittar jag saker som jag nog sett förut men inte satt något värde på. Ibland gör man oväntade fynd :).
Caroline

2016-04-10 @ 20:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0