Utgående muminprodukter

Då och då går jag in och kollar vilka muminprodukter som snart ska sluta säljas i butikerna. Bl.a. här och här <--klick, kan man se vilka muggar och andra produkter som snart utgår ur sortimentet. Konstaterade att jag saknar dessa:
 
Bilder: muminmuggar.se
 
Dessa utgår 31.12.2015. De finns nog säkert till salu efter det också, men hur länge vet man ju inte. Tillverkningen avslutas 2015. Om jag inte minns helt fel såg jag polisskålen till nedsatt pris på Citymarket inne i stan, men tänkte inte desto mera på det då. Men nu måste jag ju ha den (jag som inte skulle ha fler skålar). Men jag tänker som så att köper jag den inte nu så vill jag säkert ha den om något år då jag inte kan få tag på den till ett vettigt pris. 
 
Kakfatet och pajformen köper jag nog inte, men hoppas på att kanske få till julklapp. Man vet ju aldrig. Kanske jultomten läser bloggen, hehe. 
 
Köpte faktiskt en "muminsak" på nätet igår (hoppas den kommer fram hel). Vad jag köpte får ni se då jag fått hem den. Kan säga att det inte är någon mugg samt att den utgått 2013. Nu får ni gissa vad jag köpt.

Kommentarer
Postat av: Alexander

Hej! Jag råkade stöta på din blogg tack vare vårat gemensamma Muminintresse och tänkte tipsa om att alla de här finns (åtminstone innan nyår) billigt på Halpa-Halli i Vasa. ;)

Svar: Tack för tipset! :)
Caroline

2016-01-05 @ 18:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0