Brunch, fyrverkeri och snöblandat regn

Vilken god brunch vi åt igår! Var såklart också roligt att träffa Sofia och Malena. Vi satt en god stund och åt gott och njöt av den mysiga atmosfären. Sedan blev det några timmar på combo loppisen. Vi avslutade eftermiddagen med kaffe (eller coca cola för min del) på ABC. 
 
 
Då eftermiddagen övergick i kväll for jag vidare till Stenhaga där jag träffade Johnny. Det ordnades julöppning i Stenhaga, julöppningen avslutades med ett mäktigt fyrverkeri. Fyrverkeri är nog något jag inte kan få nog av, ingen villaavslutning eller nyår utan raketer. Var nästan lite besviken då jag såg att jag missar julöppningen på Vasa torg i år, men det här fyrverkeriet var mycket finare än det de brukar ordna på torget. 
 
 
Dagen avslutades med bastu. Sedan såg vi ut genom fönstret. Då såg vi vinterns första snöblandade regn. Kanske det blir vinter snart?
 
 
Nu önskar jag er alla som kikar in här en bra start på den nya veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0