Inte riktigt min stil men...

Idag blev det som planerat en loppisrunda. Hittade några saker att sätta i presentskåpet, dessutom hittade jag två fina ljusstakar (2€/st) som påminner om den svarta Riihimäki servisen jag samlar på (ljusstakarna var av plåt).
 
 
Ett par häftiga skor för 10 euro kom jag också hem med. Lite ful fina. Men ja, jag tycker nog om dem. En annan fråga är om jag kan gå med dem, hoppas det! Kanske inte riktigt min stil, och bruna, vet inte vilket år jag senast gått omkring med bruna skor, men ville ha lite förändring.
 
 
En bra loppisrunda blev det, fastän det blev lite bråttom där på slutet. Hann inte igenom hela Adam o Ewa, det får bli en annan vecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0