Sista fredagen i januari

Fredag idag, borde kännas skönt med helg, men nja, jobbar hela helgen. Brukar bli så trött efter dubbelnatt så går väl omkring som en zombie på söndag. Borde gå och sova då jag kommer hem på morgonen, men det brukar jag inte kunna göra. Det ska vara kolsvart och knäpptyst för att jag ska kunna sova. 
 
Men nog är det väl ändå lite skönt med helg. Imorgon (efter att jag piggnat till lite) blir det en tur till butiken. Hårfärg står på inköpslistan. Om vi ska färga håret båda två eller om det bara blir en av oss, ja det får vi se.
 
Idag har sotaren varit på besök, tur att jag var hemma fastän han kom tidigare än vad som var meddelat. Före jobbet blir det nog något loppisbesök och gymmet. Ska bli intressant att pröva på ett nytt pass och se vad det är för något, har på känn att det kan bli svettigt. 
 
Hoppas ni får en bra fredag allihopa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0