Bra att ha ändå

Idag har jag jobbat hela dagen. Efter jobbet blev det en timme gym. Nu är det bara lugn hemmakväll som gäller. Du glömmer väl inte bort att titta på veckans avsnitt av Antikrundan som kommer ikväll. Nu har det plötsligt blivit ännu mera intressant att följa programmet då jag kan vara med och gissa vad sakerna är värda via min " HP Slate 6 VoiceTab" som jag fick till julklapp. Fungerar ju nämligen inte att ladda ner programmet till min telefon som är en Windows telefon. Annars är den här "tabletten" "slaten" eller vad den nu heter inte så mycket större än min telefon, men den är bra att ha i alla fall. 
 
Får se nu om jag slår förra veckans poäng, spännande, spännande...Eller det tycker jag åtminstone :). 
 
 
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0