Vill ha från vårt västra grannland

Om cirka en månad bär det av till Tallinn, men jag skulle också vilja ta en tripp till Sverige i något skede. Har inte tålamod att vänta tills augusti då jag har sommar semester. En av orsakerna till att jag vill över till Sverige är den att jag vill köpa muminmuggen "Håll Sverige rent" som endast säljs i Sverige. Visst kan jag köpa den via nätet, men nej, måste ju ha en orsak att åka över.
 
 
Finns ju nog annat jag kunde köpa med mig hem från Sverige. T.ex. är mitt schampo slut, hittar inte den sorten här, men minns inte i vilken butik i Sverige jag köpte det, troligen i någon av de stora matbutikerna. Bästa schampot jag någonsin använt! Delon+ är märket. Tipsa mig gärna om du vet var man kan köpa det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0