En sådan vecka

Måndag morgon och ny vecka igen. Vissa av er kanske har sportlov denna vecka, jo lite avundsjuk är jag nog. Den här veckan jobbar jag 54 timmar (jämfört med 21 timmar förra veckan).  Jobbar 3 ½ natt för att vara exakt (har jobbat från igår tills idag så därav den halva natten, söndagen hörde ju till förra veckan). Visst kan jag tycka att det är roligt att jobba natt, vi har ju möjligheten att sova några timmar (oftast), men en vecka med bara nätter hör inte till mina favorit veckor. Men är väl bara att bita ihop och tänka på pengarna, hehe. 
 
 
Har faktiskt inga andra planer än jobb för denna vecka ännu. Vill inte planera in så mycket heller då jag jobbar natt. Säkert blir det en bra vecka ändå!
 
Önskar er alla en bra början på den nya veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0