Lilla My och en ren

Det blev inte några stora fynd då vi svängde in via ett loppis i Vanda i fredags. Men två saker kom jag ut med. Det var minst sagt en snabb runda genom loppiset då vi inte hade mycket tid på oss innan båten skulle gå. Jag var ändå nöjd då jag fick ta en runda på ett av mina favoritloppis.
 

En liten Pentik ren för ynka 2 euro måste jag bara ha. Vill man ha en ny kostar den ca 11-14 euro. Den här var kanske lite mera "shabby chic", men det är precis så jag vill ha den. Nu då jag tänker på det så borde jag nog ha köpt allihopa, det fanns nämligen fler än en till salu.
 

Såklart hittade jag en muminmugg också, en emalj sådan. Bara tre euro fick jag ge för denna. Lilla My är dessutom en av mina favoritfigurer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0