En bra kväll!

Hade en riktigt bra kväll igår. Då Johnny kom hem från jobbet hade han köpt en STOR rosbukett samt ett muminkakfat åt mig. Jag blev så glad! Sa nog att det skulle ha räckt med blommorna, men tog nog tacksamt emot kakfatet också.
 
 
Vi for in till stan och gick till Pancho Villa på mat. Vi fick nämligen ett presentkort dit till julklapp så vi passade på att använda det, men behövde betala till 30€ ändå, skönt att vi hade presentkortet så slapp jag lite billigare undan, hehe. Vi började med en nachotallrik som vi delade på, smaskens! Till varmrätt tog jag "vitlöksbomb", riktigt gott var det också.
 
 
Idag har jag jobbat 8-16, sista arbetsturen före nyår. Har tre lediga dagar nu, skönt! Ikväll ska vi till Målarbackan på mat igen, denna gång är mamma och pappa också bjudna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0