Aktivitetsarmband, ugglor och lite annat

Fick ju som sagt många fina julklappar, orkar dock inte ta foto av dem alla, har ju redan plockat undan en del av dem. Men några saker tänkte ännu visa. 
 
 
Av Johnny fick jag bl.a. ett aktivitetsarmband. Det är nu flitigt i användning, roligast är dock att kolla hur jag sovit om nätterna. Ganska häftigt att armbandet kan se det. Dock är det ju inte 100% säkert att jag sovit just så, men ditåt. Armbandet ser t.ex. inte att jag varit vaken i 10 sekunder och sett på klockan och somnat om. Ska bli intressant att följa med och se. Måste bara läsa in mig lite mera så jag vet hur armbandet fungerar.
 
 
En fin bricka att hänga på väggen fick jag också. Tack Isac och Felicia!
 
 
Några gamla saker fanns också i paketen. Gunvi hade hittat tre gamla arabia koppar i gömmorna och av Mia och Tomi fick vi en vas modell mindre. Så roligt att också få något gammalt i julklapp, allt behöver inte vara nytt. 
 
 
Tydligen visste tomten att jag samlar på ugglor också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0