Vissa dagar...

Vissa dagar borde man inte stiga upp. En sån förmiddag var det idag. Börjar dagen med att försova mig. När försov jag mig senast...typ aldrig. Nåja ingen panik. Kokar snabbkaffe tar ett äpple och hoppar i bilen. Klockan 8 skulle bilen vara på service, hann precis. Kaffet skvätte åt alla håll i bilen så före jag kunde lämna in bilen måste jag torka upp allt med gymhandduken. Gick till gymmet. Gymmade. Gick på wc, vad händer då, jo jag tappar underbyxorna i wc-byttan, och jag hade inte spolat! Suck! Blev tvätt av underbyxor. Går och hämtar bilen. Blev inte så farligt dyrt, MEN kamremmen måste bytas...Det blir inte billigt. Nå det måste ju göras ändå. Åker till Halpa Halli, glömmer sätta upp parkeringsbrickan, springer in 5 minuter, har en 40 euros böteslapp på rutan då jag kommer tillbaka. SUCK! Onödigt. Dessutom har jag ett stort utslag på armen som bara bränner. 
 
Nu känns det lite bättre då jag fått skriva av mig. Man kan ju hoppas eftermiddagen och kvällen blir bättre.
 
Muntar upp inlägget med den här bilden på mig och Spiderman.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0