En bra loppisrunda igen

Blev en bra loppisrunda idag. Hittade en tröja, en tunika, två kuddar och lite annat smått och gott.
 
 
Liknande kuddar har jag länge velat ha, men inte hittat några förmånliga. Kläder är alltid bra att ha, de slits så lätt på jobbet. Fast den lila har jag nog inte tänkt ha då jag jobbar.
 
Kände för en lite lyxigare variant av sallad idag så nu har jag lagat en med jordgubbar, vindruvor, färsk basilika, salladsblad, gurka, tomat och salladsost. Tillsammans med salladen tänker vi äta kycklingvingar. Blir säkert gott!

Kommentarer
Postat av: Malena

Jag gillar kuddarna och lila tunikan! Jag var nyligen på ett gårdsloppis och gjorde fyra klädfynd. Nu behöver jag inte gå mer på loppis före ni kommer hit. Det ska ju inte bli för tätt mellan gångerna!:)

Svar: Roligt att du också gjort fynd :) Ja det är väl nog bäst att du sparar dej tills vi kommer dit, brukar ju nog bli ett och annat loppisbesök då.
Caroline

2014-05-15 @ 20:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0