Nyaste muggen

Nybliven muminsamlare som jag är så måste jag ju förstås köpa den nya muminmuggen som just kommit ut. Var sjätte mugg är en special mugg med glasögon inritade på insidan av muggen, men någon sådan mugg hittade jag tyvärr inte fast jag sprang runt hela stan och sökte. På Prisma kunde jag inte börja söka genom alla då det var ca 50 muggar överst, sedan paff emellan och sedan 50 muggar under det, flera lager av muggar fanns det i alla fall, så vem vet om det fanns en special mugg där underst...
 
 
Nåja, jag kanske överlever utan en special mugg, men det skulle nog vara roligt att ha en.

Kommentarer
Postat av: Malena

Julmuggen från 2013 är den senaste muggen jag har köpt. Jag och Seb kommer att vara i Vasa på tisdag mellan 11 och 15 ungefär, i fall att du är i stan!:)

Svar: Har natt så börjar först kl.18. Kan nog komma till stan, ska till gymmet en 10-11 tiden, så kan ringa då jag har färdigt gymmat :)
Caroline

2014-01-11 @ 21:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0